FOMO baggrund med Henrik.jpg

+1

mio kr. i solgt præmie* per måned

*Præmie = et begreb i forsikring, som er den årlige betaling, uden afgifter til staten, som en forsikringskunde betaler til et forsikringsselskab, for at være dækket.

17

ROAS* i

år 1

*ROAS = return on ad spend.

Et nøgletal som fortæller hvor mange omsætningskroner man får ind, per krone brugt i mediespend.

scroll-down_edited.png

Hvilke resultater har samarbejdet skabt?

"Vi har sammen med Attract lavede et testforløb over nogle måneder og udfra disse erfaringer, har vi lavet en business case i forhold til fremtidens forventninger og den BC ser ret fornuftig ud. Allerede i testforløbet har vi haft vækst i omsætningen."

 

- Jens Guldfeldt (Adm. Direktør i FOMO)

 

FOMO er for fynboere.

Det lavede vi denne film omkring, som blev brugt til at skabe kendskab til FOMO i de områder, hvor deres markedsandel var lille. Og senere til at indsamle leads i en videoquiz.

scroll-down_edited.png

Situation

FOMO er et forsikringsselskab, som er medlemsejet. Man tilbyder gode og billige forsikringer til Fynboere, som minimum indtegner bil og indbo.

Udfordring

FOMO er dygtige til at sælge og over 80% af alle kundemøder, ender med et salg. Og selvom FOMO vokser flot hvert år i bestandspræmie, så kunne ledelsen godt se et potentiale for at øge salgseffektiviteten med at få flere møder på de samme antal sælgere.

Løsning

Sammen med FOMO lavede vi en strategi for hvordan vi skulle få FOMO på sociale medier og anvende disse kanaler, til at skabe kendskab til FOMO og indsamle kvalificerede leads. De leads vi indsamlede har vi hjulpet FOMO med at sende til mødebooking, således der blev booket et møde i en assurandørs kalender. Vi har hjulpet med at implementere mødebooking system og opsætte nyt CRM system, således FOMO har kunne måle på effekten hele vejen igennem salgstragten. Det har betydet, at FOMO afslutningsvist har kunne skabe en business case, som bestyrelsen i FOMO har bakket op om at investere i.

"Et samarbejde der bygger på tillid, dygtighed, høj faglighed, god sparring, arbejder med en god hastighed, synlighed trods afstand ret fysisk, resultatorienteret og et firma der virker meget målrettet. God til at være lyttende og forstå størrelsen af firmaet som de arbejder med plus firmaets værdier."

- Majbrit Hedegaard (Skade- og Kundeservicechef)

Personlighedstest - kreativ 2.png

Bilforsikring er et krav for at blive at blive medlem i FOMO og dermed kunne købe forsikring. Derfor lavede vi flere kampagnespor, som handlede om biler. F.eks. "Hvilken type bilist er du", som er en personlighedstest med 5 situationsbestemte spørgsmål. Deltager man, kan man vinde et års bilforsikring hos FOMO og man giver samtykke til at blive kontaktet om et møde.

Prøv selv testen i demo univers her

 

Er du interesseret i at få flere leads?

Og kunne tracke resultatet igennem hele salgstragten?

Bliv kontaktet

Afsendt